Wednesday 14 March 2018

Cara Menghilangkan Tanda Penuaan di Wajah | Razanirah Aziz

youth, tanda penuaan kulit, sedekad lebih muda, keahlian percuma, look younger longer

Wanita yang sibuk dengan urusan seharian mungkin lupa nak perhatikan kulit muka mereka. Mana tak nya dengan urusan pejabat, anak-anak, rumah dan lain-lain. Sampaikan nak tengok cermin sebelum keluar rumah pun tak sempat.

Bila hari cuti ada masa sikit nak belek-belek muka baru perasan ada garis-garis halus yang mula muncul disekitar mata. Bila pegang, kulit pun kurang anjal berbanding zaman anak dara dulu. Kalau nak di kira umur baru awal 30an tapi kulit dah macam umur 40 tahun.

Nak tau tanda penuaan kulit sebenarnya bermula dari usia 29 tahun lagi. pada awak penuaan, kulit akan kelihatan kering, pecah-pecah, bersisik, kasar dan timbul binti-bintik hitan yang orang panggil jeragat. Mana yang ada jeragat tu jaga-jaga kulit semakin tua la tu.

Jangan panik, tak perlu pergi buat rawatan laser. Raza ada cara untuk kurangkan masalah ini dengan 5 langkah mudah. Menggunakan produk penjagaan wajah YOUTH. Tak hairan lah tagline dia pun 'Look Younger Longer'


keahlian percuma, look younger longer, sedekad lebih muda, tanda penuaan kulit, YOUTH,

Penjagaan Wajah YOUTH terdiri dari
1. Luminious Gel oil cleanser
2. Perfecting Skin Toner
3. Youth activating Serum
4. Age Defense Moisturizer-SPF50
5. Advance Renewal Night Cream

Apa yang YOUTH tawarkan
Youth direka untuk memberikan nutrien yang selamat dan berkesan untuk kulit sambil membantu anda mengurangkan usia kulit sedekad lebih muda. Bukan sahaja berkesan tapi selamat digunakan kerana youth 100% vegan.

Ujian klinikal membuktikan 2/3 wanita berjaya nampak lebih muda 10 tahun dari usia asal setelah menggunakan youth. 100% daripada mereka terbukti mempunyai kulit yang lebih muda

Sedekat penuaan yang berjaya dipadamkan
kerjasama dengan pakar kulit bertaraf dunia membangunkan skin age index. skin index ini mengukur kedalaman dan kepanjangan kedut. fuhh detail sangat.

Tanda-tanda penuaan yang dikaji adalah seperti : 
  • Kedutan muka (wrinkles)
  • Saiz liang pori (pores)
  • Tona kulit (Skin tone)
  • Tekstur kulit (Skin texture)
  • Hyper pigmentasi (Hyper pigmentation)
  • Keserian wajah (Skin radiance)
  • Kendur (sagging)
Kenapa Youth sangat disarankan bagi mereka yang mengalami masalah penuaan kulit? kerana Youth adalah produk yang 100% vegan dimana semua bahan hanyalah terdiri daripada tumbuh-tumbuhan sahaja. 

No animal testing dan cruelty free bermakna tidak diuji kepada haiwan dan tidak menggunakan unsur-unsur haiwan dalam produk.

Dengan setiap pembelian set produk YOUTH anda layak untuk dapat penghantaran dan keahlian percuma.

pilih dengan bijak❤❤❤

Hubungi :
Indipendent Shaklee Distributor
Razanirah Aziz
ID 1173929
Direct link wasap
Email 
razanirahaziz@gmail.com 








0 comments:

Post a Comment