Saturday 17 March 2018

Atasi Masalah Kulit Muka Breakout Dengan Berkesan | Razanirah Aziz

youth shaklee,breakout, nak muka cantik, konsultasi percuma, youth, kulit berseri,


Lumrah wanita suka pada kecantikan jadi tak hairan la kalau dia dah cantik tetap nak bagi cantik lagi. Pantang nampak produk yang boleh jadikan kulit berseri dan mulus semua nak dibelinya. Bukan sikit-sikit produk yang dicuba berlambak-lambak sampai boleh jadi stor stokis barang kecantikkan. 

Dalam mencuba produk yang sesuai dengan kulit muka mesti pernah tersalah beli produk yang ada bahan kimia yang merbahaya pada kulit seperti hydroquinine, paraben dan lain lain. Mula pakai memang la berseri sampai jerawat seketul pun tak ada. Bila berhenti pakai produk tu, kulit mula mengalami gatal-gatal dan jerawat muncul dengan  jayanya.

Akhirnya muka yang dulu cantik sekarang dah jadi macam katak puru berkerutu sana sini nak tengok diri sendiri dekat cermin pun tak lalu. keluar rumah lagi la nak nak kan sebab malu. Itu la padahnya bila tesalah pilih produk, nak cantik tapi semakin buruk jadinya. 

Jangan putus asa, Raza ada cara atasi masalah kulit muka breakout dengan berkesan dan akan menjadikan kulit muka cantik, mulus dan cerah.

Set Penjagaan Kulit YOUTH Merupakan Set Penjagaan Lengkap untuk Melindungi, Merawat dan Mengembalikan kecantikan Kulit dari luar.

youth shaklee, muka breakout, nak muka cantik, cara atasi kulit muka breakout dengan berkesan, konsultasi percuma, penjagaan kulit youth, kulit berseri,

Sesuai untuk semua jenis kulit. Penjagaan kulit YOUTH telah telah diuji secara klinikal selama 8 tahun sebelun dilancarkan. Youth adalah hasil dari kajian pakar sains, pakar nutrisi dan pakar kulit bertaraf antarabangsa.
  • Bebas dari 2500 bahan kimia merbahaya melalui ujian klinikal.
  • 100% vegan.
  • Bebas gluten.
  • 100% pengguna wanita memiliki kulit lebih muda hasil ujian klinikal.
  • Non-comedogenik
  • Diuji oleh ahli dermatologi dan ahli oftamologi
Dijamin 100% berkesan, Halal, Selamat, Terbukti dan lulus KKM

Dapatkan konsultasi percuma dengan setiap pembelian produk penjagaan kulit YOUTH. Langkah dan cara penjagaan wajah juga akan diberikan percuma.

Hubungi :
Indipendent Shaklee Distributor
Razanirah Aziz
ID 1173929
Direct link wasap
Email 
razanirahaziz@gmail.com 






0 comments:

Post a Comment