Tuesday 27 March 2018

Tips dapatkan kulit cantik dan badan yang langsing | Razanirah Aziz

Toksin, Set detox shaklee, DTX Complex, Herb-Lax, Vivix

Bila lama tak bertegur sapa dengan jiran sebelah menyebelah rumah ni nanti diorang cakap sombong pulak kan. Jadi kita pun pergi la dengan niat nak bersembang. Maklum la dah lama tak jumpa masing-masing sibuk dengan urusan sendiri.

Dari jauh dah nampak orang asyik pandang kita ja dalam hati dah fikir macam- macam dah. Mula la sesi tegur menegur, eh boleh pulak diaorang ni tanya aku mengandung berapa bulan dah sadis betul dengar. Nampak sangat aku mengandung lemak dah ni lepas tu kulit muka pun kusam tak berseri.

Muka letak make up pun nampak tak berseri, makan sikit tapi berat bertambah. Macam mana nak tangani masalah macam ni? kenapa berat bertambah dan kulit muka berjerawat dan kusam walaupun dah kurangkan makanan dan pakai produk penjagaan wajah yang mahal.

Ini tanda badan anda ada toksin yang terkumpul. Penyerapan nutrien yang terganggu akan melambatkan proses penurunan berat badan akibat daripada sisa toksin yang berkumpul dalam tubuh. Atasi masalah ini dengan set detox shaklee.
Toksin, Set detox shaklee, DTX Complex, Herb-Lax, Vivix

Set Detox Shaklee Mengandungi:

Dtx Complex - Detox Hati
DTX Complex dari shaklee menyediakan sokongan pemakanan untuk fungsi HATI yang sihat dan memelihara aliran hempedu. Makanan kesihatan ini telah dihasilkan dari gabungan 6 jenis herba terpilih dengan antioksida dan telah diuji secara klinikal untuk mengekalkan sel-sel hati yang sihat.

Herb Lax - Detox usus
Herb-Lax secara semulajadi merangsang pengecutan otot usus. Ini membolehkan penyingkiran sisa-sisa yang terperangkap dan memendekkan masa transit, dan mengelakkan penyerapan toksin. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Papermint Ginger Plus - Buang angin
Membantu penghadaman, mencuci usus dan perut, bagus untuk sistem pernafasan (paru-paru, salur pernafasan), mencuci paru-paru, melegakan perut yang sebu atau berangin, membantu tubuh menyerap nutrien, buang angin.

Alfalfa Complex - Detox darah
Alfalfa membantu melawan keasidan ( asid ) yang terjadi akibat toksin yang berlebihan dalam badan dan turut membantu menurunkan berat badan. Kandungan klorofil dan nutrisi dalam Alfalfa Complex menjadikannya diuretik semulajadi iaitu agen penyahtoksin sejak turun temurun. Alfalfa juga bantu tingkatkan sistem penghadaman dan mengurangkan bau badan.

Vivix - Detox sel
Membantu meningkatkan tenaga dalam sel dan melancarkan darah. Resveratrol dalam vivix menbantu meningkatkan metabolisma dan memepercepatkan lemak di bakar dalam tubuh. Vivix juga menjadikan kulit wajah lebih muda dan berseri.

Apa manfaat detox?
Dengan detox kita boleh menurunkan berat badan kerana toksin dalam badan menghalang lemak dibakar. detox juga mengelakkan dari kesan yoyo (berat kembali kepada asal). Membantu meningkatkan metabolisma badab dan memeperceparkan lemak dibakar dalam tubuh.

Toksin yang banyak dalam badan jugak akan menyebabkan wajah kelihatan lebih berusia dari usia sebenar. Toksin dari radikal bebas dan logam berat akan mempercepatkan usia kulit. Sebab  itu la walaupun menggunakan produk penjagaan wajah yang mahal dan terbaik kulit tidak mengalami pertambanh baikkan kerana toksin menghalang nutrien dan zat dari diserap.

Dengan detox kita akan mendapatkan kulit yang lebih sihat dan berseri. jerawat juga semakin berkurangan serta menguatkan rambut dan kuku. Detox juga dapat mencegah masalah yang disebabkan oleh toksin seperti pening kepala, sakit sendi dan masalah penghadaman.

Jadi mulakan menjadga kesihatan diri dan mendapatkan tubuh yang langsing serta kulit yang lebih muda dan jelita dengan set detox shaklee sekarang.

dengan setiap pembelian SET DETOX SHAKLEE anda akan mendapatkan
❤ Keahlian secara percuma
❤ Meal plan selama 7 hari
❤ Konsultasi secara percuma sepanjang program detox

Hubungi :
Indipendent Shaklee Distributor
Razanirah Aziz
ID 1173929
Direct link wasap
Email 
razanirahaziz@gmail.com 




0 comments:

Post a Comment