Saturday 24 March 2018

Susah Nak Kurus Walaupun Diet Ketat | Razanirah Aziz

Berat badan, Detox, Diet, Nutrien, Set Detox Shaklee, Toksin,

Bila nak pergi kerja ni benda pertama yang nak kena fikir baju. Nak pakai baju apa esok pun boleh buat jadi stress sebab nak nampak cantik dan up to date punya pasal. Hari-hari test baju itu baju ini yang merah, kelabu biru sampai naik geram nak pilih. Bila dah jumpa baju yang sesuai masalah lain pulak yang timbul.

Baju ketat sana sini tapi dah diet masih tak kurus jugak. Macam-macam jenis diet dari yang susu suku separuh sampai lah diet tak sentuh nasi tapi masih tak jadi jugak. Suplemen pun dah berlambak ambik tujuan nak bagi kurus jugak tapi satu pun tak berkesan.

Itu petanda toksin berlebihan dalam tubuh. Toksin menyekat penyerapan nutrien yang diperlukan oleh tubuh sebab itu walaupun kita diet dan mengambil suplemen yang diperlukan oleh tubuh berat badan tidak akan berkurang.

Nak atasi masalah toksin ni mudah sahaja cuma perlu detox. Bila detox, organ yang terlibat dalam menyingkirkan toksin seperti hati dan usus akan bertindak untuk membersihkan tubuh. Bila badan dah detox, badan akan menyerap suplemen dan nutrien dengan lebih optimum.

Semua ini dapat dicapai dengan set detox menyeluruh shaklee. Pengambilan setiap hari suplemen pemakanan yang bernutrisi membantu untuk mengatasi masalah toksin berlebihan dalam tubuh. Melalui set detox ini anda akan mendapatkan kebaikan seperti sistem penghadaman yang lebih sihat, kulit yang cantik dan bentuk tubuh yang menawan.
Berat badan, Detox, Diet, Nutrien, Set Detox Shaklee, Toksin

Set detox shaklee ini tidak seperti produk pencuci kolon yang membuatkan anda tidak selesa, ianya menggunakan gabungan herba dan nutrien untuk menyokong proses detox secara semulajadi. Set detox ini membantu 5 organ detox dalam badan untuk mengoptimumkan fungsi organ selepas program ini dijalankan.

Berat badan, Detox, Diet, Nutrien, Set Detox Shaklee, Toksin,

SET DETOX SHAKLEE

DTX Complex

Dihasilkan untuk membekalkan nutrisi yang menokong dan merangsang fungsi hati ang sihat. Hati merupakan organ utama untuk detokfikasi. DTX complex akan mengoptimum fungsi  hati menyingkirkan toksin dan merangsang hati yang sihat.

Kandungan DTX Complex

Alfalfa Complex
Dikenali sebagai gudang nutrient. Akar tunjang mencecah 6 meter untuk memberkalkan pelbagai nutrien dan mineral. Alfalfa membantu melawan keasidan ang terjadi disebabkan toksin ang berlebihan dalam badan dan membantu menurunkan berat badan. Alfalfa juga membantu meningkatkan sistem penghadaman dan mengurangkan bau badan.

Herb-Lax
Herb lax mengandunggi daun senna yang digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit ringan dan untuk menyokong pergerakan usus serta melancarkan pencernaan. Semasa program detox, toksin yang terkumpul dalam usus danmenyekat pergerakan usus akan disingkirkan.

Papermint Ginger Plus
Membekalkan herba semula jadi seperti pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk membantu melegakan serta meredakan sistem penghadaman anda.

Vivix
Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu. Semasa detox, Vivix membantu memberi tenaga pada sel untuk membaik pulih kesan toksin yang merosakkan badan dan beri tenaga untuk menyahtoksin dengan lebih efisien.

Set detox shaklee ini pasti dapat menabantu organ-organ melakukan proses detox dengan lebih baik. Seterusnya mendapatkan berat badan ideal yang diimpikan. Dengan set detox shaklee ini anda akan mendapatkan manfaat seperti :
❤Semua suplemen yang dicadangkan adalah dari sumber semulajadi dan terbukti selamat dan berkesan.
❤Set detox Shaklee di sertakan dengan menu makanan selama 7 hari dan boleh diolah mengikut kesesuaian.
❤Anda akan menerima keahlian secara percuma dengan pembelian set detox dan anda akan menerima konsultasi secara percuma sepanjang program detox.


                                                   
Hubungi :
Indipendent Shaklee Distributor
Razanirah Aziz
ID 1173929
Direct link wasap
Email 
razanirahaziz@gmail.com 




0 comments:

Post a Comment